top of page

כיצד בוחרים ומשלבים כריות נוי?

תתחדשו וגלו את כוחם של הפרטים הקטנים שיחד הופכים את החלל לחגיגה שלמה. השקיעו בטקסטיל. בטקסטיל עולם מלא של צבעים, טקסטורות והדפסים. בעזרת דמיון והשקעה מינימלית, אפשר להפוך כל חלל לחגיגה צבעונית. במטה של קסם הבית יהפוך ממשעמם למראה מעניין ובעל אופי.

צילום: מאיה חבקין

ממשפחת הטקסטיל אני בוחרת את כרית הנוי. הכרית יפה, נוחה ותומכת. הכרית הינה תוספת קטנה וזולה אך בעלת השפעה גדולה המעניקה חן ויופי לחלל. היופי בכריות זה הטקסטורות, ההדפסים והצבעים שלהן. שלבו אותן ללא חשש על ספה, ספסל או כורסה. הכריות מעשירות כל חלל ומרוממות את מצב הרוח. זו דרך מושלמת ולא יקרה להפוך כל חלל משעמם למתוחכם, מעניין, שיקי וייחודי. הסוד להרמוניה הוא מינון נכון. עומס של כריות עלול ליצור עומס ויזואלי ואף להיות מסורבל ולא נוח ליושב. לכן, אל תגזימו בכריות רבות השאירו מקום לישיבה נוחה ונינוחה.

כריות של מיקלולה

כריות ושטיח של מיקלולה

צילום: מאיה חבקין

כיצד משלבים כריות נוי בבית? בחירת האריגים, הטקסטורות והגוונים היא בעלת השפעה על החלל. בחרו מוטיב הקיים בבית כמו תמונה, טפט, קיר כח, רהיט ועוד. עשו שימוש בחומרים וגוונים החוזרים בפרטי הריהוט בחלל. השלימו בעזרת הכריות את מראה החלל וצרו הרמוניה מפתיעה המשתלבת עם פרטי הריהוט. במידה ואתם רוצים להעניק לחלל אווירה קלילה ורעננה בחרו בכריות חלקות בגווני צהוב, ירוק ופשתן אשר ישדרו תחושה של רעננות והתחדשות, או שאבו השראה מהטבע בבחירת הצבעים והצורות. אם חשקתם באווירה נוסטלגית, שאבו השראה מהעיצובים ששלטו מהמאה הקודמת, בחרו כריות צבעוניות, אוריינטליות עם הדפסים שונים. כריות עם הדפסים של דמויות ובעלי חיים יעניקו לחלל טוויסט. בבחירת ההדפסים הקפידו על הרמוניה בין הכריות. מינון נכון של טקסטורות וצבעים תואמים, יהפכו את החלל לייחודי ומעניין.

כריות של דורותיאה - כרכור

צילום: רחל שוברט

כריות של דורותיאה - כרכור

צילום: רחל שוברט

כריות של דורותיאה - כרכור

צילום: רחל שוברט


כריות: טורקיז- בית יצחק

צילום: מאיה חבקין

כריות: טורקיז- בית יצחק, שטיח- מיקלולה

צילום: מאיה חבקין

בחרו את סגנון העיצוב שישרה בכם את התחושה הנעימה והנוחה ביותר. זה יביא אתכם להרגיש שאתם כמהים לחזור הביתה, כי אין כמו להרגיש "הכי בבית שבעולם".

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרי
  • Pinterest Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page